Ruilen & Retourneren
Retour en ruilvoorwaarden
Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 30 dagen na ontvangst kun je een product retourneren of ruilen. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:
- Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
- Het product zit (indien mogelijk) in de originele, onbeschadigde verpakking.
- Let op: indien je een starterspakket, set of een kleuren set gekocht hebt, dien je deze volledig terug te sturen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Via onderstaande link kun je heel eenvoudig je retour aanmelden. Via dit formulier zal je een label kunnen betalen en downloaden.
Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
Je wilt graag je bestelling ruilen, dat is geen probleem. Echter zijn de verzendkosten voor het retourneren van je bestelling voor eigen rekening. Bij het verzenden van het nieuwe product, sturen wij deze gratis naar je op.
Via onderstaande link kun je heel eenvoudig aangeven welk product je wenst te ruilen.
Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren/ ruilen?
Binnen 30 dagen na ontvangst kun je een product retourneren of ruilen. Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.
Mag ik bestelde producten testen alvorens ze retour te sturen?
Uiteraard mag je de ontvangen producten even testen. .Bij ontvangst en verwerking van je retour wordt je pakket gecontroleerd. Als we schade zien of merken dat de inhoud van de flesjes meer dan onnodig werden gebruikt dan enkel het product testen, verminderen we het bedrag dat je terugkrijgt met de waardevermindering die hierdoor ontstaat.
Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?
Zodra we je pakket hebben ontvangen, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt. Stuur je het hele pakket terug, dan betalen we ook de verzendkosten terug.
Hoelang duurt het voordat ik mijn bedrag van de geretourneerde artikelen terug krijg?
Zodra we je retourpakket hebben ontvangen en verwerkt krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 5 werkdagen terug.
Mijn bestelling is automatisch retour, wat gebeurt er nu?
Wanneer je bestelling niet kan worden geleverd zal deze automatisch teruggestuurd worden. Zodra we je retourpakket hebben ontvangen en verwerkt krijg je het aankoopbedrag en verzendkosten uiterlijk binnen 5 werkdagen terug. Als je pakket automatisch retour gaat vanwege een fout adres, worden de verzendkosten niet vergoed.
Garantie
Op al onze producten hebben wij een 30 dagen 100% geld terug garantie. En op onze nagellampen bieden wij een garantie van 12 maanden.
Mijn product is kapot/beschadigd, kan ik dit gratis retourneren?
Mocht je bestelling kapot of beschadigd zijn neem dan meteen contact op met onze klantenservice. Een kapot of beschadigd product dat binnen de garantietermijn valt mag je uiteraard kosteloos retourneren.
Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via info@moodsgellac.nl